alkisah......tersebutlah kisah....

Friday, January 15, 2010

bosan.....

fuhhh........berhabuk dh blog ni...lm tak update.tu la,sapa suruh menggatal nak wat blog(mirih diri sendiri..lalala)..ke'busy'ian yg melanda diri membuatkan aku dh lama tak update blog.busy dgn final year project(fyp), assignment, lab report n bla,bla,bla.huhu....inilah harga yg perlu dibayar sbg seorang student.isn't it?? but aku akan sentiasa berfikiran positif.inilah namanya kehidupan...

actually, aku agak bosan skrng ni. although keje byk sbnrnya yg perlu disettlekan.huhuhu...tp rasa sgt2 malas nak buat.data result fyp yang aku buat hari tu aku tak siap analisis lagi.mati la aku kalau supervisor aku tnya kalau aku jmpa dia ahad ni.hopefully dia tak ingat.hehehe....hari tu dia dah tanya cik as,salah seorang member aku yg sama2 buat fyp under dia.dia promise ngn Dr. nak tunjuk next week.cik as antar sorang2 je la ye.kite tak nak tunjuk lagi.lalalala...:p

patutnye hari ni aku nk balik rumah.makcik aku suruh balik pagi coz dia nak mintak tolong aku antarkn anak dia pegi klinik.tp disebabkan tido tak ingat dunia,aku terlajak bangun.nge~~ nasib baik la makcik aku tak tanya time cousin aku call tadi.takpe la makcik, esok ana balik ye.jgn riso!!...haha, plan nak balik umah nak dekat maghrib nanti,bg alasan kat housemate kete banyak ptg2 ni.pas tu,plan cancel,asyik dok menghadap laptop bukak youtube sampai tak ingat dunia(teringat la pulak budak yg buat ekspresi muka tu, comeyyyyy sgt2)..plan balik malam la plak kan.last2 cancel gak,blk esok la.lagipun aku tak brapa suka drive malam2 ni.silau...tak pasal2 td kena perli ngn housemate.kata nak balik tp tak balik2 pn lagi.hahaha,aku mmg macam ni pun..lalala...

tak tau dah nak tulis pe lagi..emmm, lain kali la aku citer...tata....

2 comments: