alkisah......tersebutlah kisah....

Thursday, March 11, 2010

ade peluang ke???

emmm, actually aku baru bukak website umt td. link terus ke RMC. ade senarai penerima geran br bg thn ni and salah sorang daripadanya, my supervisor. ari tu, prnh bagitau my supervisor yg aku nk smbng master under dia... so sekarang ni aku terpikir aku ade peluang ke since Dr. br je dpt kelulusan geran tu and kalu Dr. setuju nak amik aku, kot2 la kan boleh la aku wat master through GRA. GRA tu stands for Graduate Research Assistant. means that jd RA skali la.huhu.. hopefully aku berpeluang la coz bila tgk tajuk projek 2,mcm related ngn tajuk FYP dua org member aku ni yg wat FYP under Dr. gak...huhu, sbb tu la aku terpikir, aku ade peluang ke?? Emm, pape hal,nk try la tnya Dr. next week. tp tkt la plak nk tnya.cube je la kn.huhuhu...

*Moga Allah perkenankan doa aku utk sambng master. Aminn.....

No comments:

Post a Comment